Syksyn trendit 2013

August 13, 2013

Lueskelin kesähelteellä viimeisintä Costumea parvekkeella ja bongasin kivasti kootun jutun varaslähdöstä syksyyn, joka antoi tärppejä tulevan syksyn trendeistä.
Tallensin jutun päähäni ja kameraani, mutta en halunnu tätä postausta tehdä vielä silloin. Tuntui, että pettäisin kesän jos kuumimpana helleviikkona kirjoittelisin syksystä ja sen trendeistä. Tämä postaus on tavallaan ensi askel sille, että myönnän kesän lähenevän loppuaan ja syksyn tekevän tuloaan. Tai no okei, ekan askeleen otin Tukholmassa hankkimalla talvitakin.

Ja jo useamman viikon olen kuolannut Biancon AW13 malliston kenkiä. Ensi viikolla pääsette kuolaamaan niitä kanssani, sillä olen keskiviikkona menossa Helsinkiin mallistoa tsekkaamaan. Mua jännittää ihan älyttömästi - en ole koskaan ennen ollut missään showroomilla. Miten sinne edes pitäisi pukeutua?

Syksy tekee siis tuloaan jo satalasissa!
Joten on aika ottaa esiin Costumen jutusta nappaamani valokuvat ja tutkailla syksyn trendejä.



Juttua lukiessani oli hauska huomata, että muutama kesän ale-löytöni löytyi listalta. Kiersinkin tänä vuonna aleissa juuri syksyä silmällä pitäen - en lainkaan turhaan.

Nappasinkin näistä muutamsita juttuun sopivista vaatteista kuvat tätä postausta varten.
Murrettua vihreää, flanellipaita, printti college, niistä on minun syksyni tehty.
Viime syksynä ihastuin viininpunaiseen ja nyt olen todella koukuttunut murrettuun vihreään. Itseasiassa tuon neuleen lisäksi olen hankkinut kolme muutakin murretun vihreää vaatetta syksyksi.


Neule on Zaran alesta.


Tämän bongasin heti juhannuksen jälkeen H&M:n alesta.


Tämä Monkin alesta, Tukholmasta, bongattu college ei nyt varsinaisesti ole printti college, mutta täydellinen hankinta syksyyn siitä huolimatta.
Mitä hankintoja te olette jo tehneet syksyksi?

2 comments:

  1. Mä en ole oikeastaan tehnyt mitään hankintoja vielä syksyksi. Mutta paljon on mielessä, että mitä haluaisin ostaa :)

    Tuo college on niin ihana, kivaa särmää tuo niitit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä tein vähän hankintoja viime viikolla Tukholmasta, mut nyt just koitan hillitä ostohimoa Köpiksen reissuun asti.
      Syksyisin vaan kaupat oikein pursuu kaikkea ihanaa.
      Mutta kannattais varmaan tehdä niinku säkin, että miettis kunnolla ensin ja sit vasta suuntais ostoksille! :)

      Kiitos, tykkään itsekin siitä hirmuisesti! :)

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.